Sfinks Mundial
campagne, printSfinks Mundial

Uitdaging
Sfinks Mundial is het (niet meer zo) kleine broertje van Sfinks Mixed. Dit wereldfestival had nood aan een variant om zijn broertje te onderscheiden. We bouwden verder op de huisstijl van Sfinks Mixed maar gaven het een speelser accent want toepasbaar is op de verschillende soorten marketingsmaterialen.

Merkstrategie
Sfinks is een festival dat nieuwe geluiden, nieuwe artiesten en nieuwe voorstellingen op het podium wil zetten. Het is een festival om te bewegen, dansen, genieten en zweten. Sfinks Festival is net zo dynamisch als de muziek die ze programmeren. We creëerden een visueel systeem dat draait om vloeiende vormen die bewegingen overbrengen en de essentie van het evenement probeert weer te geven.



Uitwerking
Het visuele systeem voor Sfinks Festival kan worden aangepast aan een breed scala aan media, van grote banners tot flyers of polsbandjes. Onze visuele taal weerspiegelt de speelsheid, levendigheid en fluiditeit van het festival en kan worden aangepast aan verschillende toepassingen, terwijl een consistente look en feel behouden blijft.






