Website, drukwerk, packaging
Juwelier Arjean
Een stralende online aanwezigheid
De zilverboetiek van Arjean zocht naar ondersteuning om hun publiek beter te bereiken. Ze wilden hun merkcollectie en algemene informatie effectiever communiceren en een sterke online aanwezigheid opbouwen. Door dit te missen, liepen ze potentiële klanten mis die online zochten. Ze vroegen ons om een visuele representatie die hun kernwaarden weerspiegelde en opviel in de competitieve sector.
Onze benadering van de merkstrategie was klantgericht, wat niet alleen de betrokkenheid van de klant bij het merk verbeterde, maar ook de merkloyaliteit verhoogde. We creëerden een elegante en stijlvolle identiteit die de kernwaarden van het merk belichaamde: elegantie en authenticiteit.
Voor hen hebben we op maat een nieuwe website ontworpen en ontwikkeld, gericht op zowel vrouwen als mannen in hun doelgroep. De site is opgebouwd met neutrale kleuren die minimaal en toch uitnodigend zijn. We hebben de navigatie eenvoudig gehouden met een vereenvoudigde sitemap.
Bezoekers hebben vanuit de navigatie toegang tot alle productcategorieën en kunnen meer te weten komen over de aangeboden merken. Een schreefloos lettertype in combinatie met een minimaal kleurenpalet versterkt de eenvoud die in elegantie schuilt, terwijl de gedrukte materialen het premium karakter van het merk benadrukken.