Arjean
branding, digital, print, websiteArjean

Uitdaging
De zilverboetiek van Arjean had hulp nodig om hun publiek te bereiken. Ze waren op zoek naar een betere manier om hun merkcollectie en algemene informatie te communiceren en een online aanwezigheid te creëren.
Door dat gebrek misten ze potentiële klanten die op internet zoeken. Ze vroegen ons om hun kernwaarden te weerspiegelen en dat visueel kon sterk is in de concurrentiële sector.

Merkstrategie
Onze merkstrategie was consumentgericht, wat niet alleen de klantbetrokkenheid bij het merk verbeterde, maar ook de loyaliteit van het merk. We hebben een elegante en stijlvolle identiteit gecreëerd om het merk in zijn ware zin te vertegenwoordigen en zo hun kernwaarden weer te geven: elegantie en echtheid.


Uitwerking
We hebben op maat een nieuwe website ontworpen en ontwikkeld, gericht op hun doelgroep, zowel vrouwen als mannen. De site is gebouwd met neutrale kleuren die minimaal en toch uitnodigend zijn, zonder het merk overdreven te vervrouwelijken. We hebben de navigatie minimaal gehouden met een vereenvoudigde sitemap.
De bezoeker heeft vanuit de navigatie toegang tot alle categorieproducten en leert meer over de aangeboden merken. Een schreefloos lettertype in combinatie met een minimaal kleurenpalet versterkt de eenvoud die in elegantie schuilt, terwijl de gedrukte materialen het premium karakter van het merk uitstralen.



